kaffedrickande, prat om inget speciellt & skäll för smsande på lektioner

Efter en halv tråkig dag i skolan med no-prov och kaffedrickande, prat om inget speciellt, skäll för smsande på lektioner och tankar som surrar följde Emma med mig hem. Vi har mest tagit det lugnt, pratat, ätit en hel marabou chokladkaka och kollat en halv film innan hn vart tvungen att bege sig hemåt. Så sammanställt har dagen varit rätt okej faktiskt.
Tycker om mina svenska lektioner just nu som går ut på att skriva en däckare. Älskar när vi får skriva fritt ur fantasin och bara behöver hålla oss inom några svaga linjer, det är härligt.
Just nu funderar jag mest på om jag skulle ändra lite i bloggen, mest små förändringar, kanske en ny header, textstilar eller så. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0