Fix inför konfirmationen.

Nu har jag precis duschat, noppat ögonbrynen och tagit på mig. Det som är kvar är: Måla naglarna, sminka mig,
föna platta och allmänt fixa håret, äta frukost, borsta tänder, ja osv. Och sedan vara i kyrkan klockan tio.


Såhär fin är jag just nu. (ironisk med fin) Satte mig egentligen här för att sätta igån spotify så det inte ska vara så tyst och tråkigt, men kände att jag hann slänga in ett blogginlägg med, bra va?
Förresten, halsbandet (som knappt syns på bilden) fick jag av min söta pojkvän i konfirmations present. Det är en liten silver kula men en mindre kula inuti. I den här färgen ungefär:  Eftersom det är färgen på min månad, alltså november. En lyckokula! Jätte fint var det i alla fall. Får visa en bättre bild på det när jag hinner.

Kommentarer
Postat av: zandra

är det du som ska konfimera dig?

det var snyggt möster på kläningen vart har du köpt den?

2011-05-01 @ 12:48:47
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0