Mitt liv i framtiden kanske.

Ibland vill jag bara stanna kvar i femtonårsåldern föralltid, och ändå ha det rätt fritt livet ut. Ibland känner jag för att vara sådär tjugotvå och få göra vad jag vill, bo i storstad i en alldeles egen lägenhet och träffa hundra nya människor. Och vissa dagar önskar jag att jag vart bosatt i ett hus vid vattnet, med en massa lugn. Så vad vill jag egentligen?
Bara känna flowet tills jag slutar skolan och börjar jobba istället. Ett jobb jag tycker är roligt och inspirerande. Då jag bor i en trevlig lägenhet något närmare stan. Sedan när jag sedan egentligen förbrukat mitt liv ganska bra. När mina barn blir vuxna och sådant vill jag hellre bo i ett litet hus nära vattnet med ett eget bibliotek. Där ska jag skriva och måla hela dagarna, bara njuta av livet. Synd att livet inte vart lite enklare att leva ibland.



Kommentarer
Postat av: - bbella | the asian

sv:

Taack :) <3

2011-03-09 @ 18:01:31
URL: http://bellahuuynh.blogg.se/
Postat av: vickan

ha en underbar dag! :P

2011-03-10 @ 10:50:44
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0