Kläder och så vidare

Åhå, fått hem nästan alla mina kläder idag, så himla trevlans! Nu har jag i varje fall något att ta på mig ibland.  Har precis tagit en dusch och ska snart fixa mig lite i alla fall. Senare kommer Charlie, och vi ska bara ta det lite allmänt lugnt, kolla på lite filmer, äta lite mat och massor utav chips och grejer. Så det blir trevligt.
Imorgon ska jag där i mot upp tidigt och iväg med konfagruppen på ett mini-läger. Alltså till söndag. Jag hoppas på att det blir helt okej i vilket fall.
Ja som sagt, nu ska jag ta och fixa till mig lite. Bilder på mina kläder) kanske dyker upp någon dag för er som är intresserade. Hejhej!

Det som kom hem idag vart:
En blommig klänning - till min konfirmation
Ljusa jeans thigts
Vita och svarta bas-linnen
blommigt linne
ett par chinos - mest tills i sommar/vår
3 tröjor
2vanliga svarta thigts
blå randig shorta/tunika



Haha, ja i alla fall ett litet smakprov om man får kalla det så?

Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-18 @ 19:25:54
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0