i sommras satt vi och förfestade på en bro och matade fåglar med ballerina.

Igår hade jag fullt upp med skola och umgås med pojkvännen, så det blev inget bloggande alls då. Ikväll är jag inte helt klar om vad som händer, men förmodligen blir det väll fest eftersom det äntligen är helg igen! Men fan vad veckorna gå snabbt ändå. Nästa vecka kommer jag få plugga röven av mig, har både No-prov och spanska-prov. Vilket är ämnena jag nog är svagast i. Sådär kul faktiskt.
Och förresten har i alla fall en del av kläderna jag beställde på h&m för några dagar sedan kommit. Återstår bara att hämta dem någon gång i veckan. Längtar tills dess!

När det vart sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0