©

När mörkret faller och skuggorna börja slingra sig längs väggarna
Då rösterna från förvirrade människor tonat bort och billysen slutat kasta skuggor genom fönsterna
När otryggheten etsar sig fast i hjärtat och det lilla barn inuti själen kryper fram ur hårt skal
Då längtan efter dig är som störst och inga tårar i världen kan få dig vara närmare mig

Ja, då vet jag att ingen annan än du kan få mörkret att försvinna, för du är mitt ljus.
Ja, då vet jag att ingen annan än du kan få tomheten att fyllas upp, för du är mitt allt.
Ja, då vet jag att ingen annan än du kan få otryggheten att skingra sig, för du är min klippa.
Då vet jag att du är den enda i världen som kan fånga upp mina tårar och får mig lita på att allt blir bra, mitt hjärta.
/©nathalie

Kommentarer
Postat av: bex.

nej hata mina ögon :o

2011-03-17 @ 12:14:51
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0