"Jag önskar att du såg dig själv genom mina ögon ibland, för att få full förståelse över hur vacker du är."

Fick datorn mycket tidigare än vad jag trodde. Så nu har jag dator igen vilket är riktigt, riktigt skönt. Så nu kan jag komma igång med bloggandet riktigt igen och fixa en massa. Ikväll ska jag endast roa mig med att ladda ner lite program jag behöver och lära mig hur man gör exakt. Tänker också gå och lägga mig tidigt eftersom i morgon ska jag upp tidigt och gå till skolan. Lovet är över, det gick alldeles för snabbt. Som vanligt. Jag han inte med alla saker jag hade tänkt att göra. Som vanligt. Men ändå har det varit ett bra lov, mysigt och bra. Jag vet inte om det ska bli skönt att skolan börjar igen eller tråkigt. Det är ju jätte kul att träffa alla de vänner som man inte träffar på fritiden utan bara i skolan igen. Det jobbiga är väll egentligen att det är så himla mycket att göra. Att dagarna blir korta medan jag själv är så himla trött att jag inte orkar göra någonting alls. Men jag har lovat mig själv att bättra på betygen även ifall mina nuvarande betyg inte är det sämsta så kan det alltid bli bättre, som jag brukar säga.


Missbrukar redan camfunktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0