Söndag och cambilder

Sitter och funderar på vad jag egentligen ska hitta på idag. Jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen och sedan gå ut och gå en runda. Fotografera och sådant. Kanske skulle rita lite när jag ändå har en bra dag. Mina dagar blir bra när solen skiner ute, jag behöver sol för att må bra. Jag behöver våren, för att det är den bästa månaden på hela året. Och tills dess är det endast några veckor, sedan lär det bli överflöd utav fotografier. Skönt!
Klockan är halv tre, vilket känns lite hemskt eftersom jag nästan precis ätit frukost. Dagen är näst intill slut. Jätte tråkigt. Men nu ska jag somsagt ta en dusch och sedan hitta på något.


Verken klätt på mig, sminkat mig eller borstat håret. Därav den fina stylen.

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

idag är det tisdag! :) då ska man vara glad! ifrågasätti nte varför det är bara hälsosamt att vara det (A'

2011-01-04 @ 13:52:03
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0