mai dâm

Jag är sur. Av o l i k a a n l e d n i n g a r. Jag saknar min bästavän så mycket att jag avlider snart. Jag näst intill längtar efter skolan eftersom det är så otroligt tråkigt att vara hemma hela dagarna. Jag är sjukt festsugen och beroende av socialitet. Skulle behöva en cigg, hög musik, massa störtskönt folk och en öl just nu. Haha, hade varit så sjukt bra. Dansa tills klockan sex på morgonen och spriten är slut. Gå och sova i en soffa, vakna klockan tio, åka hem och sedan sova resten utav dagen. Men nu sitter jag här istället och mest.. dör. Jagkan inte ringa någonstans och inte smsa, snacka om att jag känner mig lite isolerad och så.

Kommentarer
Postat av: zandra

allt bra med dig?



ps har en dagens blogg om du är intresserad

2011-01-18 @ 19:59:12
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: zandra

roligt att du var med och tävlade:D vinnaren från dagens blogg finns uppe:D har en ny tävling så anmäl dig gärna igen<3

2011-01-19 @ 12:42:55
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0