Inatt har jag ritat!

Jag sitter och tjurar lite. Eller det är mest mitt bildredigeringsprogram som tjurar mest, det vill inte sammarbeta på något sätt alls. Menmen. Idag åker jag förmodligen till pojkvännen och stannar några dagar, annars har jag ingen aning om vad jag ska hitta på faktiskt.
Förövrigt har jag sovit alldeles förlänge idag, (igen) vilket gör att dagen tar slut innan man hunnit vakna. I varjefall satt jag uppe ganska länge igår så det kan ha en liten sak med det att göra. Jag började rita på ett porträtt av Hannah, min syster.
Än har jag en bit kvar innan den är klar, men tycker det ser helt okej ut änsålänge.
(färgerna ser lite konstiga ut pga redigeringspogrammet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0