ungefär

Jag saknar dig så himla mycket. Utan dig känner jag mig verkligen som ingenting. Den här dagen går så otroligt sakta. Jag känner mig ensam. Så tom och så orkeslös. Jag har gjort det jag skulle göra idag och är egentligen rätt nöjd över det jag åstadkommit. Men mitt huvud känns ändå fyllt av dimma och jag känner mig helt borta, som om jag är helt utanför min kropp. Underlig känsla. Jag är liksom förlorad. Det känns i huvudet som jag har druckit lite för mycket sprit, fast jag är helt nykter. Musiken som spelas låter ovanligt poetisk och har finare melodi än vanligt. Jag vet inte om jag är glad eller ledsen. Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vet inte.

Såhär typ:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0