Äta grapefukt? Kittlar dödskönt i kistan!

Precis hemkommen ifrån leo's lekland, åkte med my family dit ändå. Så värst kul kan jag ju inte säga att det vart men ändå något att göra för att slippa städningen som jag verkligen borde ta itu med egentligen. Ikväll förmodligen.
Förresten nu har vårat internet börjat funka igen! Har varit så jävla arg på telia, hur svårt kan det vara att fixa skiten egentligen? Har varit utan det sedan innan jul, så det vart väll dags nu. Nu tänker jag banne mig käka upp min grapefrukt. Heheh, gott ju!


Kommentarer
Postat av: evelina carlson

haha söt du är!



s: åh tack, detsamma!

2011-02-24 @ 13:56:09
URL: http://evelinacarlson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0