¶ sånt som ger lite glädje

Ikväll har jag bara tagit det lungt, suttit och druckit vanilj-te, läst Frida och Chic tidningar efter lite insperation i klädväg och bara längtar efter att ha några tusenlappar på kontot. Det hade varit lite underbart i hjärtat faktiskt.
Åkte till min finaste pojkvän igår och stannade våldgästade hans hem enda tills idag.
Vet inte riktigt hur min lov-vecka ser ut riktigt ännu, imorgon ska jag i alla fall mest ta det lungt och kanske träffa emma en stund, och det är väll så resten av vcekan kommer se ut också, på ett ungefär.
Ska snart se klart en film jag började kolla på för ett tag sedan, lyssna på lite skön musik och snart sova.

sånt som ger lite glädje
Nyaste spotify listan finns där med. ↑ brabra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0