Säääääämst

Jag är verkligen så himla sämst på att blogga och vet inte ens varför jag skriver ibland. Nästan bara onödigt. Kan bara inte bestämma mig om jag ska strunta i det helt eller inte. (big problems, you know. But.. no, not really) Vad som hänt denna veckan? Ja, inte mycket, helt vanlig vecka med skola vart endaste dag, igår vart jag därimot på fest. Helt okej må jag säga, men endel unknowed blåmärken och skrubbsår.. hm.
Just nu sitter jag där i mot och önskar att jag vart super rik och kunde köpa mig hundra nya klädersplagg eftersom jag inte alls har någonting att ha på mig längre, det är så otroligt tråkigt. Hoppas på att jag kan dra med mig min lilla mamma till stan snart, så får hennes plånbok stå för det. Nu blir det film och godis för mig. Ha det bra, för man vet aldrig när jag är tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0