Kul(glass) Roligt?

Inget städande blev det av ikväll nä. Trodde väll inte det heller. Det är ju så otroligt tråkigt! Särskilt att behöva plocka upp allt det som ligger på golvet, damsuga och sådant. Menmen, imorgon är jag till 99% tvungen. Jag ska fixa till rummet så det blir mysigt och trevligt att vara i igen, vilket det inte är just nu.

Lovet har varit någorlunda ointressant än så länge, men jag har väll inte försökt göra det mycket bättre heller. Så det är ju till att skylla mig själv. Snart är det till och med slut också. Haha, fan vilket ointressant liv jag har. Sjukt tråkigt, måste bli bättre på att göra allt roligt. Om man kan det. Problemet är bara.. vad ska jag göra. Jag bor nästan i skogen, eller mer på landet, fast bara nästan. Det händer verkligen inget kul verken här eller sällan i byn heller och när det väl gör det är jag upptagen med släkt kalas eller utan skjuts eller liknande. Får göra det kul med mig själv, typ sitta i flera dygn och spela schack med mig själv. JAG KAN INTE EN SPELA SCHACK?! Hm, låt mitt liv bli roligt i framtiden. Eller roligare typ? Fan vad trög jag känner mig nu. Tack och hej Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0