bilder från några dagar.

Nu är jag hemkommen från båda pojkvännen, skolan och konfirmationsmöte. Har haft mycket trevliga och mysiga dagar med pojkvännen med både lite trassel, men ända himla kul sedan! Fick en ros och ett himmla gulligt kort av honom på fem månadersdagen. Jätte glad är jag för det. :) tacktacktack.
Jaha får väl ändå slänga in några foton ifrån dagarna.


Charlie och jag gjorde en egen isglass utav en limesaft de hade, den blev jätte sur och bjöd på ett antal söta ansiktsuttryck.



Flummbild on the toalett

Trött kille. <3




Rast i skolan, solen sken som bara den dock blåste det som satan.
(förresten håller jag på att sluta röka, har denna veckan gått ner från ca tio cigg om dagen till en-tre, leder dock till ett ökat godisbehov som lär göra att jag blir fet istället. Därför har Emma och jag bestämt att vi ska börja träna också. Jaja, fin till sommaren kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0