sånt som jag gör ibland, hela tiden.

Jag har suttit alldeles för länge och stirrat på en surrande fluga som studsat mot det stängda fönstret.
Jag har letat inspiration i mitt rum, ute, in i från och ut, uppochner. Överallt, utan att hitta något särskilt.
Jag har lyssnat på Lars Winnerbäck i i evigheter, men det är fint. Sånt som jag bara gör ibland.
Jag har försökt bota min huvudverk med flera ipreen utan resultat.
Jag har funderat på att städa mitt rum, men insett att jag egentligen inte orkar.
Jag har gjort massor av onödiga saker för att få tiden att gå men efter ett tag tyckt att timmarna gått alldeles för snabbt.
Jag har gjort det jag gjort varje dag, ingenting.
Jag har insett att jag för det mesta bara slösar bort min tid på massa onödigt. Särskilt när jag är hemma, och allt jag gör är att kolla på saker i datorskärmen. Då jag egentligen kunde gjort något bättre.



Solen i ögonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0