några ord om mitt hjärta

Har spenderat hela helgen men världens bästa pojkvän. Och om jag får säga det själv har det varit en väldigt bra helg! I fredags kollade vi lite film, vart några timmar på en liten grillfest och lagade tacos och bara hade det mysigt. Igår(lördag) gick Emma och jag vi fyra och kollade på en dansshow, vilket vart rätt okej efters det följde Emma och hennes pojkvän Ludvig med hem till Charlie igen och så kollade vi på film och åt varma mackor, chips och choklad resten av kvällen. Ja, sedan idag har vi bara tagit det lugnt precis hela dagen. Legat ute i solen och bara pratat och lyssnat på musik. Så det har varit hur bra som helst.

Charlie
(inget någon behöver läsa, egentligen men) Jag ville bara säga att jag älskar dig, och jag menar det verkligen.  Det är inget jag säger bara för att vill är tillsammans och för att alla andra säger det till varandra. Nej, det är sant. Tre ord, korta, men otroligt sanna. När jag skriver något till dig, säger något till dig, vill jag tala till hundra procent sanning, inte en enda lögn. Jag vill inte ljuga för dig, det är just därför jag inte skriver flera hundra A4-papper om det här. Jag skriver istället ett antal få rader som jag menar till tusen. Jag tycker du är bäst, jätte bra.
Jag tror på dig, jag tror på att du klarar det svåraste du vet.  Du ska veta att jag alltid kommer gå bredvid dig, hur det än skulle sluta med oss, med allt. Om världen så skulle gå under kommer jag finnas. På ett eller annat sätt. För jag vill inte mista en sådan fin person som du faktiskt är, vad de andra än säger.
"Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar."

Fronda – Underbar
Jag vet att du är fin. Jag vet att du är bra. Jag vet att du är stark, annars hade du aldrig kommit enda hit. Jag vet att du kan. Jag vet att du är underbar. Jag vet. Jag vet, jag tror, jag hoppas att du klarar detta. För du hjärtat, jag tror på dig. Det gör jag.

3 foton från idag:


♥Här:
Ron Pope – Perfect For Me
Fronda – Underbar
Håkan Hellström – Gårdakvarnar Och Skit
Sum 41 – With Me
The Pogues – Love You 'Till The End
Joshua Radin – I'd Rather Be With You
Regina Spektor – Samson

Kommentarer
Postat av: siri

häj.

ville bara säga att jag tycker ni är otroligt fina tillsammans. & fin text.

häjrå.

2011-04-18 @ 10:52:29
URL: http://sirijohannajarring.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0