Inspiration på natten.

Jag har funderat över varför man alltid har så mycket inspration på kvällarna och nätterna. Eller jag har det i alla fall. Kommer på massa fotoideér, tecknings-, redigerings- och inrednings-ideér som liksom är försena att börja på vid tolv-ett-två på natten. Och på morgonen när man vaknar är de som bortblåsta igen. Mycket irriterande måste jag säga. Om man därimot inte ska upp tidigt, inte är trött ochsåvidare så gör det ju ingenting att man sitter uppe en kväll sent! Hade nämligen en såndan kväll igår, vart ju dock tvungen att stiga upp tidigt idag.

Här är i alla fall två teckingar jag gjort på två av mina syskon:
(förlåt för dålig kvalite, ser (om jag ska vara ärlig) bättre ut i verkligheten)

Kommentarer
Postat av: Thomas

VAA? Är det du som har ritat dessa bilder?? Gud vad bra!! Kanonduktig ju :-)

2011-04-21 @ 16:17:52
Postat av: Aurora

SV; tack så mycket!

jättefina teckingar! :)

2011-04-21 @ 20:47:02
URL: http://auroraaz.blogg.se/
Postat av: Jennifer

sv: tack :)

2011-04-22 @ 00:20:22
URL: http://fous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0