bara sålänge det finns stjärnor över oss och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå..

Förlåt. Verkligen förlåt. För hur jag har varit, jag vet att jag inte är lätt. Verkligen inte, jag är svår att förstå. Jag förstår mig oftast inte själv. Tack för att du stått ut med mig. Jag hoppas väldigt att du gör det ett tag till. Det hoppas jag verkligen. Annars förstår jag dig. Men hjärtat, jag älskar dig. Mest av allt faktiskt. Jätte mycket, mest. Jag hoppas att det inte tar slut på länge. Tänk att en chansning kan leda till något så stort?
Jag vill inte förlora dig, aldrig. Aldrig. Fem månader i dag ändå. Du är bäst.


Kommentarer
Postat av: sarah

fin bilder på er =) allt bra ??

2011-04-05 @ 20:20:51
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0