Min jul.

Det vart fem dagar sedan jag skrev ett nytt inlägg. Jag har hatf fullt upp med att fira jul med släkt, familj, pojkvän och vänner. Jag får faktiskt säga att det har varit en rätt fin ju en då. Mysig. Såhär har endel av julen sett ut:

Jag knäckte nötter..

..Och slog in julklappar!

Jag hade på mig en jätte fin klänning, (som kliar förfärligt om man inte har massa kläder under)


Under vår gran låg det säkert minst femtio paket!

Vid klockan tre kollade vi på Kalle Anka och åt godis!

Efter det gick pappa ut en runda och missade jultomten.

På Juldagen åkte jag till mormor och firade jul med släkten.


Julklapps öppning!



Och här är de saker jag fått under julen. Plus lite små saker till som jag missat på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0