fem dagar

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24
Det bara ungefär fem dagar kvar till julafton nu. Jag har handlat klart de julklappar jag skulle köpa och det återstår bara att slå in de lite fint och sådär. Känns helt sjukt att det redan är så nära. Att året snart är över, känns som det precis vart jul och nytt år. Men jag säger som jag brukar att göra, tvåtusenelva ska bli ett bra år. Det hoppas jag verkligen. Ifrån början till slut ungefär.
Jag ska hoppa in i duschen nu, fixa håret, smink och kläder. Och snart är det dags för kalas. (vilket jag inte allt ät taggad till.)
Bilder är det föresten ont om just nu, men det märks väll när det också dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0