fredagsnatt

nollett:tjugotvå och jag har ingen aning om varför jag sitter uppe. Jag har ingen lust för att sova bara, det är nog anlednigen, jag är en natt människa, jag tycker om att vara vaken då. Det är tyst och enda tiden jag kan tänka klart, det finns så mycket med insperation på natten. Fler ord som kan göras till meningar utan att riktigt tänka på vad som ska komma ut. Det är skönt. På söndag fyller min kusin år, men han ska firas imorgon. Alltså ska jag på säktkalas vid middag. Sedan på kvällen kommer min underbara pojkvän, som jag tycker om så himla mycket! Förstår inte hur jag har kunnat ha sådan tur ärligt talat. Verkligen. Du&Jag.
Jag och mamma hittade föresten en riktigt snygg jumpsuit i garderoben, mormor hade den när hon vart ung. Mums! Ska ha på mig den imorgon på kalaset tror jag, kanske till och med kan ta en bild och visa!
Nej, nu måste jag verkligen sova. (Även ifall jag inte vill) Godnatt! nollett:trettiosju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0