Beslutat.

Jag tror jag har bestämt mig för att blogg.se nog ändå är bäst. Så här tänker jag stanna kvar, även ifall jag byter blogg. Fyskäms! Ska aldrig mer byta, inte på länge, länge i vilket fall. Ska kanske ändrar om designen lite (med betoning på kanske) i framtiden där i mot, nu ser den nästan precis ut som den förra, bara ändrat namnet på headern och hela bloggen är inte heller lika bred. Men ska se om jag kan reda ut det här med att blogga nu då. Nej, jag tänker inte ens försöka med att blogga tio gånger om dagen och sjuhundrafemtio gånger i veckan för det kommer jag inte kunna göra ändå. Det finns det värken tid eller insperation till, utan jag skriver när jag har lust för det. Visar bilder när jag vill, och bara hör av mig när jag har lust för det.
Förresten, Nathalie Marianne Palmér har helt plötsligt blivit rätt fint. Har hatat mitt mellannamn fram till nu, där emot gillar jag inte mitt efternamn men det får jag väl också lära mig tycka om så småningom. Så nu heter alltsåmin blogg: http://nathaliemarianne.blogg.se! Vilken jag gärna vill att ni följer och läser. Följ mig, läs mig, se mig. Hm. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0