alla drömmer om fåglar även du, även jag

Imorgon är det måndag. Sista måndagen jag stiger upp vid halv sju på några veckor. Jullov. Ett välbehövligt lov verkligen. Är så skoltrött att det verkligen inte händer någonting i skolan. Lektionerna. Läxor. Inget fungerar längre. Så jag hoppas att jag kan få det att fungera igen efter ledigheter. Höja betygen och lyckas lite bättre. Men det handlar väll om orken till detta.
Nu funderar jag därimot på att fixa mig inför natten och krypa ner i sängen. Hade varit mycket skönt faktiskt. Trött som bara den. Är därimot på mer, typ "käka macka med hundra olika pålägg-humör".


kan inte bestämma mig ifall fotot är fult eller fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0